Nytt år - ny stil?

Jag har nåtts av en försynt antydan om att mina inlägg inte riktigt följer det gängse bloggformatet. Texterna är tydligen allt för långa och trögflytande och till följd av detta ämnar jag rätta in mig i ledet och anpassa mig till normen. Efter vissa efterforskningar bland framgångsrika bloggare har jag landat i att jag behöver förändra min språkdräkt, bjuda in läsarna till dialog samt visa foton på de kläder jag har på mig under dagen, härefter kallat Dagens outfit. Här kommer nyårsaftonens inlägg i enlighet med min nya stil. Håll till godo…

 

Sötisar! Tack för alla goa komplimanger ni e ba för gulliga!!! Ida e d ju nyår o då måste man parta. De ska jag o min crew göra ute i snön i skogen. Så sjukt retro asså, elda brasa i typ ett torp o laga egen mat… helt as grymt jag svär vi ska l-a-g-a egen mat – skön grej lixom! Iaf här kommer min nyårs outfit: Jägar jacka från Helly Hansen, fleece tröja från Haglöfs, byxor från Fjällräven och ett par hel läckra kängor från Meindl… Hoppas ni gillart o ni gillar min nya blogg stil! Ärligt va tycks??? O GOTT NYTT ÅR på er o vi hörs om ett par dar… PÖSS!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej!! Tillbaks med den riktiga du!!

2010-01-02 @ 10:27:08
Postat av: Louide

Hehe... absolut, känner mig ändå inte riktigt hemma i den nya stilen!

2010-01-02 @ 11:42:11
Postat av: Trixarn

Hehe... snygga kängor, märke?!

2010-01-04 @ 06:17:52
Postat av: Louide

Trixarn/ Märket är Meindl och modellen heter Kampfstiefel Leicht. De finns bland annat här: www.recon.se

2010-01-04 @ 08:13:19
Postat av: Najs

Ha ha, störtskönt! ;-)

2010-01-05 @ 17:48:00
URL: http://oh-how-najs.blogspot.com
Postat av: Malin B

Haha, för roligt! :D

2010-01-10 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0